Heb je een vraag over onze activiteiten, producten of over je bestelling? Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel deze dan via het contactformulier.
Om toegang te krijgen tot het Spaarprogramma dien je een MijnRemeha account te hebben. Meld je hier aan.
Het contract met Remeha bepaalt of, en hoe jouw bedrijf punten spaart binnen het MijnRemeha spaarpogramma. Je kunt op verschillende manieren punten verdienen. Kijk voor meer informatie bij zo werkt het.
Hiermee kan je in de cadeaushop belevenissen, cadeaubonnen of producten bestellen. Alle verdiende punten worden aan je totale saldo toegevoegd.
Rechtsboven in het programma staat jouw tegoed. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde punten? Ga dan naar mijn puntenoverzicht.
Nee, je kunt je gespaarde punten alleen inwisselen tegen de artikelen of diensten in het programma zoals weergegeven in de cadeaushop.
Nee, je gespaarde punten zijn aan jouw bedrijf gebonden.
Na bestelling van een of meerdere artikelen, wordt de bestelling normaliter binnen 4-5 werkdagen geleverd. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, word je hiervan middels e-mail op de hoogte gebracht door de helpdesk van het programma.
Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een betalingsbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Nee, de in de cadeaushop vermelde punten per artikel zijn altijd inclusief verzendkosten. Er komen dus later geen extra verzendkosten bij.
Indien het product uitverkocht blijkt te zijn, dan word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel, kun je het artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is, dan krijg je een melding dat je gekozen product(en) uitverkocht is (zijn) en de punten zullen worden teruggestort op je account.
Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.
Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen 2 werkdagen contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer 010-2040234 of via e-mail [email protected]
Zie zo werkt het
De Spaarpunten die in enig kalenderjaar zijn gespaard, blijven uiterlijk tot en met 31 december van het daaropvolgende kalenderjaar geldig. Na deze periode vervallen de niet-gebruikte Spaarpunten.
Dit programma is alleen toegankelijk voor Remeha installateurs. Voor toegang tot deze website heb je een account nodig in MijnRemeha.